پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
استاندار همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: این روزها، غزه تحت حملات بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارد و این حملات بی‌وقفه، بار دیگر چهره‌ واقعی این رژیم منحوس را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که در حسینیه تفریجانی‌ها برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان سرافراز هرگز از ارزش‌های خود دست نکشیدند و با پایمردی و مقاومت، ایمان خود را تقویت کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان در شرایطی بودند که هیچ‌کس حتی تصور نمی‌کرد روزی آزادی برایشان فراهم شود، گفت: دوران اسارت، دوران بسیار سختی بود، روزهایی که تحت فشارهای جسمی و روحی شدید قرار داشتند و با مضیقه‌های فراوانی مانند کمبود دارو، غذا و محدودیت دسترسی به هوای آزاد روبه‌رو بودند.

استاندار همدان، ابراز کرد: آزادگان، تنها دو تا سه ساعت در روز اجازه داشتند از فضای آزاد استفاده کنند و در سایر ساعات، تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی قرار می‌گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه پس از گذشت سال‌ها، آزادگان همچون الماس درخشان، با صلابت و استقامت، همچنان در تلاطم‌های روزگار ایستادگی کردند، گفت: آنها حتی در دوران اسارت، به یکدیگر قرآن، نهج‌البلاغه، ادعیه، زبان‌های خارجی، انسان‌شناسی، جامعه‌شناسی و روانشناسی را آموزش می‌دادند.

قاسمی فرزاد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این روزها، غزه تحت حملات بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارد و این حملات بی‌وقفه، بار دیگر چهره‌ واقعی این رژیم منحوس را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha